Princess V39 (Verkocht)
Princess V39
Refit 2011 & 2024
- LOA 12,26m, (11,88m ex zwemplatform), breed 3,73m, diepgang : 0,92m
- Bouwjaar : mei 1995
- Waterverplaatsing 7.500kg
- Kruipsnelheid : 8 km/u – 4,5 kn
- Kruissnelheid : 39 km/u – 21 kn
- Max snelheid : 57 km/u – 31 kn
- Elektronisch/hydraulische besturing, origineel Princess
- Boegschroef
- Nieuwe cockpit kap (2023)
- 4 slaapplaatsen (2 x 2)
- Zeldzaam, zeer compleet luxueus snel varend motorjacht in perfecte staat van onderhoud, met vele recente updates
- steeds jaarlijkse winterstalling gehad
- Nieuwe antifouling en anodes (2024)
- Onderhoudshistorie aan boord
- Compleet nieuwe laklaag (2024)
- EU-BTW : betaald
Prijs : –Status : Verkocht
Accommodatie
- Materiaal, kleuren : Polyester, origineel Princess kleurenschema
Opbouw en romp : wit - Ruim open dek
- Interieur :
– Originele Princess mahonie & wortelnoten betimmering
– wand- en zitplaatsen bekledingen in perfecte staat (geen loslatende of geblaasde vlakken)
– kombuis werkblad in Avonite Black Frost
– nieuw UV- & zoutwaterbestendig tapijt in cockpit (2024)
– origineel ‘Mediterane Princess uphostery & carpeting’ voltapijt en zitbankbekledingen in salon en kajuiten in goede staat - Hutten : 2
– 1 x owners cabin 2 pers dubbel V-bed vooraan met onsuite badkamer
– dubbel / 2x enkel bed in gastenkajuit met ingebouwde wastafel - Natte cel : WC, wastafel, douche, met doorgang naar eigenaarskajuit
- Kooktoestel/pitten : 3 pits, gas
- Oven : gas
- Koelkast : Waeco, 80l, (2019)
- Vriezer : in koelkast
- Buitenkeuken : spoelbak en opbergkast
(icemaker verwijderd, er kan een drankenkoelkast worden ingebouwd) - Verwarming : Eberspächer 5kW, met thermostaat.
- Stereo radio JVC, MP3-USB met inbouw luidsprekers
- Slaapplaatsen : 4
– 2 in eigenaarskajuit – dubbel bed met recente ‘Cool Plus’ comfortmatras
– 2 in gastenkajuit – 2x enkel of 1x dubbel bed - Stahoogten :
– Salon : 2,05m
– Kombuis : 2,05m
– Voorkajuit : 1,85m
– Gastenkajuit : 1,85m
– Natte cel : 1,85m - Afmetingen bedden :
– Voorkajuit : 155cm x 190cm
– Gastenkajuit : 1x 156cm x 195cm of 2x 70cm x 195cm
Motor, elektra, water
- Vermogen : 2 x 225 PK – 165,5 kW Volvo Penta D4-225 – 6 cylinder – turbodiesel (geplaatst in 2011)
- Uren : BB 1132 – SB 1137
- Koeling uitlaten : Extern via sterndrives
- Brandstof : Diesel
- Brandstoftank : 2 x 360 l, RVS
- Aandrijving : 2x Volvo Penta sterndrives met duoprops (2011)
- Besturing : Elektrisch-hydraulisch
- Trimflaps : Elektrisch-hydraulisch, met indicatoren
- Meetinstrumenten : kompas, 2x toerental, 2x brandstofmeter, 2x voltmeter, 2x oliedrukmeter motoren, roerstandmeter, motoralarm, dieptemeter, snelheid en log
- Spanning : 12V + 220V walstroom
- Accu’s :
– startaccu 12V – 100Amp onderhoudsvrij
– 2x verbruiksaccu 12V – 110Amp onderhoudsvrij (2023) - Acculader : Victron Phoenix Smart 12V/50A/3 outputs (laadt alle accu’s)
- 230V omvormer : te plaatsen (kan op eenvoudige aanvraag)
- Waterdruksysteem : Elektrische hydrofoorpomp 12V
- Warmwaterboiler : 230V (nieuwe weerstand 2024) + op stuurboordmotor
- Watertank : 333 liter, RVS
Navigatie en elektronica
- Navigatieverlichting : Origineel van fabrikant
- GPS : Garmin GPSmap 7410
- Radar : Raymarine, gekoppeld aan C70 plotter
- Windmeter : Garmin
- Marifoon : Simrad RS81 + Icom AD-95 handheld
- AIS : Via GPSmap
- Kompas : Magnetisch+ digitaal
- Radardome
- Autopilot : Garmin – Autohelm
- Motor Management System : Volvo Penta EVC, gekoppeld aan Garmin
- Autohelm Tridata
- Trimflaps indicatoren : Bennet
Uitrusting
- Boegschroef
- RVS zeerailing rondom
- Geïntegreerd zwemplatform met fendergarage
- 2x telescopische davits voor bijboot
- Uitklapbare RVS zwemtrap, ingebouwd in zwemplatform
- Stootwillen : Nieuwe fenders (2024)
- Lijnen en meertouwen : Nieuwe set 2024
- Ankerlier : Elektrisch 1000W lier met cockpit remote, 60m ketting aan koordeinde
- Nieuwe cockpit kap (2023)
Veiligheid
- Lenspomp : 3 x automatisch 12V + 2x manuele ‘panicpump’
- Reddingvesten, verbandkist, volgens de voorschriften vereiste items
- Reglementaire, geventileerde gasbun
- Brandpreventie : 2x automatisch poeder brandblussysteem in motorruim, 2 x manueel 1kg poederblussers in interieur.
Extra
- Onderhoudshistorie aan boord
- Alle handleidingen aan boord
Refit history
- 2011 : Upgrade motoren, van 2x oude KAD42 naar 2x recentere D4-225 (€55000,-)
- 2019 : Garmin Navcenter & div. vernieuwingen waaronder koelkast & audio (€6000,-)
- 2023 – 2024 interieur, twv €8608,- :
– cockpit kap compleet (€6000,-)
– refit plafonds & wandbekledingen (€1100,-)
– cockpit tapijt (€750,-)
– acculader Victron (€635,-)
– keukenkraan (€123,-) - 2024, technisch, twv €17065,- :
– 2x hydraulische stuurpompen hekdrives (€1280,-)
– 2x hydraulische drukleidingen hekdrives (€450,-)
– verwarmingselement warmwaterboiler (€335,-)
– volledig nieuwe laklaag romp, opbouw & cockpit (€13.750,-)
– antifouling (€1250,-) - Momenteel in uitvoering :
– vervangen flexibele gasleiding + ontspanner in gasbun
– vervangen kogelkranen
– complete onderhoudsbeurt beide motoren
In totaal voor meer dan €75.000,- aan vernieuwingen.
Bezichtigen na afspraak te Gent, B
DISCLAIMER
Deze gegevens worden te goeder trouw verstrekt, doch kunnen niet worden gegarandeerd en kunnen niet worden gebruikt als contractuele verbintenis.